Friday, June 4, 2010

وضعیت حرم ( خاطره)بعد از شعار بر علیه سران جنبش

پس از حمله یک سری افراطی به شخصیت های سبز تا سید حسن خمینی ذکر جو حرم امام باید خواندنی باشه .
سالی به عنوان نماینده سازمان ( ...) ماموریت داشتم مرقد امام، از این کارهای اضافی و بیکاری ! به عنوان ناظر ! مسئولیت نظارت بر نظم دهی ناظم ها.
کار اصلی ما رسیدگی به مشکلاتی بود که برای پاسدار ها در مقابل مردم به وجود می اومد از قبیل درگیری با مردم و ..... !
اما بحث اصلی دور نشیم ، قسمت جلو که می بینید بیشترین شعار ها با هماهنگی داده می شه تشکیل شده از خانواده شهدای (مزدور شده ) بسیجی های حفاظتی و پاسدار ها !
داخل صحن اصلی که به هیچ عنوان افراد عادی رو راه نمی دند و از صبح زود مکان ها مشخص هست .
اون عده جلو ، 5 تا شعار دهنده به عنوان سرگروه هست که وظیفه زمان شعار دادن ، تکبیر دادن و نوع شعار ها رو بر عهده داره، به این صورت که بسیجی ساندیس خوری جو گرفت بلند شد تکبیر بگه 3 نفر کشیدنش پایین جلوی دهنش رو گرفتند .
مورد بعدی عدم درک بسیاری از جمعیت از حضور خودشون ، یعنی اکثر مردمی که از شهرستان ها به حرم اورده می شند دقیق نمی دونند برای چی اومدند ، جنگ و حمله برای به دست اوردن کیک و آب میوه ، غذاهای آماده و بسیار مسخره هست بگم آب معدنی !
بسیار زجر آور هست که بگم دست شویی مناسب نیست ،وضعیت بهداشتی بسیار وخیم و مشکلات دیگه !
تنها مزیتی که دارند اینه که اضافه حقوقی در حد 20 هزار تومان به هر شخص دولتی داده می شه و در کارنامه کاری فرد ثبت می شه !
مورد بعدی که خودم دیدم ، 99 درصد افرادی که به عنوان پیاده گفته می شه می رند حرم ، دروغی بیش نیست چون خودم دوچرخه سوار هایی رو دیدم که با وانت می اوردند بعد صدا و سیما هماهنگ می کرد برای فیلم برداری ! یا افراد پیاده طلبه ایی که از کرمان اومده بودند پیاده شدن از اتوبوس و شروع کردن 200 متر رو پیاده اومدن .
مورد بعدی که دیدم ، شرکت درنا نزدیک به 400 هزار کیک بزرگ و تکدانه نزدیک به 500 هزار آب میوه فاکتور کرده بود با قیمت بسیار پایین ، بقیه رو چون ندیدم نمی تونم نظر بدم .
حرف بسیار گفتنی هست و در آینده خواهم گفت

No comments:

Post a Comment