Wednesday, May 26, 2010

مجید توکلی در بسیج دانشجویی !

فکرشو بکن مجید الان در بسیح دانشجویی بود !
هزاران مزایا و بسیار امکانات دیگه ، بسیار راحت درس می خوند چون می دونست نمرش پیش استاد ها محفوظ هست
بسیار راحت رفت و آمد می کرد
الان مجبور نبود شکنجه های بسیاری رو تحمل کنه
الان مجبور نبود در سلول های اندازه قبر انسانی محبوس باشه
الان مجبور نبود روزانه چندین ساعت توهین های تکراری بازجو رو تحمل کنه
الان در خواب آروم در تخت خواب ، بدون دغدغه از این که فردا بازجو چه کسی خواهد بود
بله الان می تونست !
ولی نخواست ، و خواست همانند یک انسان آزاده زندگی کنه ! زندگی سخت و دشوار ولی آزاد
نمی دونم شاید یک روز بخونی این نوشته رو ، ولی من تحسین همیشه می کنم ، چرا که اگه خود من بودم شاید بسیار زودتر از اینها خودم رو باخته بودم
برای من تو صبر و پایداری در راهت ، صداقت در کلامت اسطوره شدی
امثال تو هستند که همین بارقه امید رو زنده نگه داشتند
مجید تو باعث رشد مجید های دیگه خواهی شد

No comments:

Post a Comment